Місцеві бюджети Волині: власники нерухомості сплатили понад 200 мільйонів гривень податку
Місцеві бюджети Волині: власники нерухомості сплатили понад 200 мільйонів гривень податку
29.09.2026 | 10:03
Власники «зайвих» квадратних метрів і комерційної нерухомості сплатили до місцевих бюджетів Волині 204,2 мільйона гривень податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки за підсумками січня-серпня 2026 року, - інформує Головне управління ДПС у Волинській області.
Із загальної суми сплаченого податку на нерухомість 115,6 мільйона гривень спрямували до бюджетів громад господарюючі суб’єкти зі статусом юридичної особи, 88,6 мільйона гривень – вклад платників податків - фізичних осіб.
Якщо ви отримали податкове повідомлення - рішення про нараховані майнові податки – не зволікайте з перерахуванням коштів до бюджету, - рекомендують у Головному управлінні ДПС у Волинській області.
Чимало фізичних осіб - власників нерухомого майна, допустили виникнення податкового боргу за минулі роки, - звертають увагу у податковій службі. Таким громадянам не буде зайвим звернутися до державної податкової інспекції за місцем реєстрації для проведення звірки.
Важливо! Дізнатися про наявність податкового боргу можна онлайн. Замість візиту до інспектора податкова служба пропонує більш зручний і сучасний дистанційний формат взаємодії. Варто подбати про отримання ключа електронного цифрового підпису, зареєструватися в електронному кабінеті та в режимі онлайн з'ясувати інформацію про податкові зобов’язання. Також інформацію про нараховані податки та стан розрахунків із бюджетом 24/7 можна отримувати через мобільний застосунок «Моя податкова».
У податковій службі наголошують: сплачені майнові податки зараховуються винятково до бюджету громади, на території якої знаходиться об’єкт оподаткування. Лише за умови сумлінного виконання обов’язків усіма платниками податків громади матимуть кошти для підтримання у належному стані об’єктів критичної інфраструктури, фінансування соціальної сфери та потреб оборони.
Довідково: Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, нараховується лише на площу, що перевищує встановлені пільгові норми:
- для квартир – понад 60 м²;
- для житлових будинків – понад 120 м²;
- для різних типів житла у власності – понад 180 м².
Ставку податку визначають органи місцевого самоврядування, однак вона не може перевищувати 1,5 % розміру мінімальної заробітної плати за кожен «зайвий» квадратний метр.
Поділитися
Схожі новини
15.09.2026
Фізична, інформаційна та цифрова доступність: запрошуємо оцінити безбар’єрність у ДПС
Головне управління ДПС у Волинській області запрошує платників податків долучитися до опитування щодо доступності взаємодії та послуг у податковій службі в 2026 році. Анкета з питаннями, відповіді на які будуть враховані для вдосконалення податкового с ...
02.09.2026
Про затвердження середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій Дубівської сільської територіальної громади на 2027-2029 роки
Дубівська сільська територіальна громада затвердила Середньостроковий план пріоритетних публічних інвестицій на 2027–2029 роки. Документ є основою для системного та ефективного планування публічних інвестицій, визначає ключові пріорит ...
01.09.2026
Маршрути послуг з ментального здоров’я у Дубівській громаді
«Маршрути послуг з ментального здоров’я у Дубівській громаді» — це універсальний посібник для кожного жителя громади. В одному виданні зібрана інформація про всі послуги з ментального здоров’я на території. За потреби кожен зможе знайти саме те, що йому п ...
27.08.2026
«Власна справа /грант/» оновлюється: більше можливостей для бізнесу!
З 1 вересня 2026 року грантова програма «Власна справа» працюватиме за новими правилами. Уряд запровадив єдиний порядок надання грантів – тепер підтримка охоплюватиме як започаткування, так і масштабування бізнесу. Що змінюється? Для старту бізне ...
27.08.2026
Спрощений порядок добровільного повернення на військову службу після СЗЧ
Міністерство оборони України повідомляє, що наразі в Україні діє спрощений порядок добровільного повернення на військову службу військовослужбовців, які самовільно залишили військову частину (СЗЧ). Скористатися спрощеною процедурою повернення можуть ві ...